4/10
·384 syf.··
2021 2. kitabı
Piyonu okuyup sevmeme rağmen yine de veziri aldım ve okudum. İlk kitapta da olduğu gibi Kitty karaketerine gıcık oldum özellikle hiç bir söz dinlememesi beni çileden çıkarttı. Ve durmadan Kitty'nin kendini düşünmemesi ve Benjyi düşünmesine de gıcık oldum. En sevdiğim karakter Knox oldu bence çok sabırlı ve mantıklı kararlar veren bir karakter. Kısacası bu kitabı pek beğenemedim. O yüzden de tavsiye etmiyorum.
Edebiyat
VezirAimee Carter · Ephesus Yayınları · 20163,044 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.