Çok duygusuz bir kitap gelişi güzel yazılmış duyguyu okuyucuya yansıtamıyor Ayrıca yazarın yazdığı diğer kitaplardaki karakterleri hikayenin içine dahil etmesi çok saçma geldi bana hiç anlam veremedim sanki diğer kitaplarında ne olduğunu merak ettirip okuyucu çekmeye çalışıyormuş gibi geldi ayrıca kitaplarındaki konularda çok benzer duruyor zengin iş adamı ve önceden sevmeyip sonradan sevmeye başlayan insan tiplemesi kuruca anlatılmış.