·59 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2021 19:33 Bazı kitapların iyi ki filmleri var.
Yazarı, İlhami Algör için alelacayip aşkların ve oyunbazlığın yazarı denilmektedir. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum.
Öncelikle kitabın adını görüp "Çok nostaljik bir ad demiştim." ve merak etmiştim.
Ama kitabın ismine yüklediğim anlam ve bundan dolayı beklentimin artmış olması sebebiyle belki, beni pek tatmin etmedi.
Kitabın çok da kötü olduğunu düşünmüyorum ama üslubu hoşuma gitmedi ve karmaşık bir konusu vardı.
Anlatıcı karakter bir roman yazmak ister ama fikirlerini toplamakta oldukça zorlanır. Kendi kendine konuşur ve çok karışık bir iç dünyası vardır.
Okuyunca "Ah Müzeyyen, ne zor kadınsın sen!" diyebilirsiniz ama bence karışık olan anlatıcının anlatım tarzı. Belki de Müzeyyen ne istediğini bilmeyen bir kadın..
Mutlaka filmini izlemenizi tavsiye ediyorum.