Sitenin yarısını etiketleyip yağ çektiğiniz, onlar üzerinden prim kastığınız iletilerden ne zaman vazgeçeceksiniz?
··1 alıntı·
311 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Utanmasa rahmetli Zeki Müren'i falan da etiketleyecek.
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Bi kere görüp geçsem yine sorun olmayacak ama takip ettiğim insanlar yorum yaptıkça tekrar tekrar düşüyor akışıma. Yeter da.
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Ben bu iletiyi atarken linç yemeye hazırlanmıştım niye paylaşılıyor bu ileti ya.
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Herkes rahatsız oluyorsa kim bu etiketlenenler?..
O listede olmadığım için gururluyum bhhjk
Reklam
Anket konusu yap öyle olmaz. Sonra dikkate almıyorlar. 😂
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Bu sefer de bana primci derler Enesçim :))
Sende haklısın ne diyeyim ki ? 😂
Bir tek bizi etiketlememiş sanırım 🙄
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Ben etiketlendiklerimi beğenip geçiyorum, yorum yapıp sizin de akışınıza düşürmüyorum, değerimi bilin.
Bu gözler böyle fermanlara daha fazla dayanamaz zaten 🤦🏽‍♀️