Miss Nobody
@Missnobody64
Takip Et
Sitenin yarısını etiketleyip yağ çektiğiniz, onlar üzerinden prim kastığınız iletilerden ne zaman vazgeçeceksiniz?
89 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
311 Gösterim
11 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Utanmasa rahmetli Zeki Müren'i falan da etiketleyecek.
20
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Bi kere görüp geçsem yine sorun olmayacak ama takip ettiğim insanlar yorum yaptıkça tekrar tekrar düşüyor akışıma. Yeter da.
8
8 yanıtı göster
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Ben bu iletiyi atarken linç yemeye hazırlanmıştım niye paylaşılıyor bu ileti ya.
5
1 yanıtı göster
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Herkes rahatsız oluyorsa kim bu etiketlenenler?..
7
Hurşide Yıldız
O listede olmadığım için gururluyum bhhjk
10
VEYSEL️
+
3
Gizle
Reklam
Enes
Anket konusu yap öyle olmaz. Sonra dikkate almıyorlar. 😂
4
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Bu sefer de bana primci derler Enesçim :))
1
Enes
Sende haklısın ne diyeyim ki ? 😂
1
Gizle
Kitabimin.hikayesi
Bir tek bizi etiketlememiş sanırım 🙄
5
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Ben etiketlendiklerimi beğenip geçiyorum, yorum yapıp sizin de akışınıza düşürmüyorum, değerimi bilin.
2
Kitabimin.hikayesi
Bu gözler böyle fermanlara daha fazla dayanamaz zaten 🤦🏽♀️
1
Gizle
İleri