·147 syf.····Okunma: 09 Ocak 2021 23:50 Bismillah♡
Çok hoşuma giderek okuduğum şiir kitabıydı.
Kitaptaki en beğendim kısım ise her şairin bir şiirini yazarak uslubumuza yakın şairi benimsemekteki kolaylık diyebilirim.
Ayrıca şairlerinde hayatına kısa bir şekilde değinilmesi oldukça verimli geldi bana.
...
Diyeceğim o ki ne şair olmak kolay ne de şiir yazmak.
Bu arada şiir okurken ruhsal dinginligede sahip oluyorsunuz.
Ben yine romanlarıma devam ederken ara ara şiirinde kapağını aralamaktan yanayım.Bunu sizlerede öneririm.