Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2021 23:30 Öncelikle Yaşar Kemal’i daha önce okumamış olanlar için iyi bir başlangıç olacaktır.
Kitabın dili de oldukça sade ve bir çırpıda biten bir kitap.
Eser, yazarın seçme öykülerinden oluşmakta. On iki adet öykü var içinde. Hikayeler çoğunlukla Anadolu’da geçiyor. Genel olarak da acı var her bir öyküde. Yalnızlık, yaşama mücadelesi, merhametsizlik, insanlar arası çatışmalar, çocuklar, sevgi, heyecan... ve dahası. Her bir öyküsün ayrı bir tat bırakıyor insanın damağında.
Yaşamın hiç de öyle kolay olmadığını Yaşar Kemal’in eserlerinde iliklerinize kadar hissedeceksiniz.
İyi ki okudum dediklerimden.
Okuyun ve okutun sevgili kitap severler.
Kitapla kalın, hoş kalın.️