·200 syf.····Okunma: 12 Aralık 2020 19:48 Yaşamla ölüm bilincini çok güzel işlemiş bir kitap. Kitabı okurken o ince çizgide gidip geliyorsunuz. Veronika'nın başarısız intihar girişimiyle başlıyor ve akıl hastanesinde devam ediyor. Günlük hayatın sıradanlığından kurtulmak isteyenlerin delirdiği bir dünya... Kitabı okurken 1 hafta ömrüm kalsaydı ben ne yapardım sorgulamasından çıkamıyorsunuz. Kitap aynı zamanda psikolojiye de çok güzel yer vermiş. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.