Çevirisi gayet başarılıydı. Akıcılık klasik Murakami tadındaydı. Sade fakat etkili. Hayatıma hoş bir fonda eşlik eden bir hikaye oldu. Reiko karakterini çok sevdim. Baş karakterin ön planda bir karakterinin olmaması hoşuma gitti. Fakat her şey etrafında çok güzel şekillendi.