Aşk ve Duygusal kitapları seviyorsanız okumaya değer bir kitap yazarın emeğine sağlık bazı şeyleri o kadar güzel anlatmışki insanın içine işliyor. İçimden kitabı bir solukta okuyup bitirmek geliyordu her sayfada ama kendime hakim olup haftalara yaydım bitmesini istemiyor insan başlayınca gerçekten.
Her yağmura şemsiye açılmaz.
Bazen ıslanman gerekir.