Puan vermedi·318 syf.····Okunma: 12 Ocak 2021 22:31 Her kitabın okunma zamanı olduğuna dair inancım güçlendi. Birkaç ay önce -ya da daha fazla zaman önce- okusaydım sıkılabilir ve bir şey anlamadan yarıda bırakabilirdim. İlk iki bölümü ilgiyle okudum. Her ne kadar bu iki bölümü çok sevdiysem son iki bölümde o kadar sıkıldım. Ben kitabın tarih kısmını daha çok sevdim. Yani Ömer Hayyam'ı, Melikşah'ı, Nizamülmülk'ü okumayı. Bilmediğim bir şey okuduğum vakit hemen açıp araştırıyordum. Bilmediğim birçok şeyi araştırıp öğrenmeme vesile olması nedeni ile beğendiğim bir kitaptı ama bu dahi son iki bölümde sıkılmaktan kurtaramadı.