Kitabın gerçekten çok akıcı olduğunu söyleyerek başlamak istiyorum. Farkındalık yaratma açısından faydalı olacağına inanıyorum. Okurken bence şunu kendimize hatırlatmak kıymetli: Burada belki daha önce bakmadığım bir açı, farklı bir bakış açısı var. Okurken kendime uygun, işime yarayacak, beni dönüştürecek ve bana iyi gelecek bilgileri içerisinden alabilirim. Bunlara hazır olmayabilirim fakat hazır olduğumda bana uygunsa bu bilgileri ya da farkındalıklarımı kullanabilirim.
Kitabı okurken ne ebeveynlerinizi ne de kendinizi yargılamanızın, suçlamanızın size bir faydası olmayacaktır. Kitabın özünü kavrayarak, yeni bir akış açısı sunması için kendimize izin vererek ve kendimizi tanıma noktasında ipuçlarından faydalanarak okursak çok tatlı olur sanki.