Neredeyse sıfır beklentiyle başlayıp çok beğendiğim bir çizgi roman oldu Annihilation. İnanılmaz derecede akıcı bir kitap ve çizimlerin sade olması da bu akıcılığa çok büyük etki ediyor. Sonraki ciltlerde gerçekleşecek olan asıl olaya harika bir zemin hazırlıyor bu cilt bence. Harika bir karakter gelişimi görüyoruz bu ciltte. Çizimler ortlama çizimler ancak önemli olan çizimlerin hikayenin akıcılığına katkıda bulınacak biçimde sade olması, bu yüzden çizimler çok şahane görünmese de çizer burada iyi bir iş çıkarmış. Sonuç olarak bu çizgi romanı tüm çizgi roman severlere öneririm hatta bana 'ben sadece bir çizgi roman serisi alacağım ne alayım? ' diye sorulsa bu seriyi önerirdim.
Puan: 91