·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2021 21:07 Yazarın anlatmaya çalıştığı şeyi ve anlatış şeklini inanılmaz beğenmiş olmama rağmen 50 sayfadan sonra yaşanan her şeyin bir tekrar olduğunu düşünüyorum ve tahminen 80. sayfadan sonra okumakta zorlandığımı itiraf ediyorum. Ben zaten çok siyasi ya da tarihi roman okumayı sevmem ancak bu fikir bu anlatım tarzı ilk 50 sayfada beni yakaladı. Ancak dediğim gibi sonrası gereksiz tekrardı. Ama dünya edebiyatı için önemli bir eser olduğu için okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar dilerim