Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 13 Ocak 2021 23:59 Hap kadar bir kitaptan alınabilecek en büyük verim ve aydınlanmayı aldım "savsaklama" eğilimi üzerine. Hiç bir şeyi savsaklamadığınızı düşünseniz dahi okuyabilirsiniz. Çok keyifli ve farkındalık doluydu. Keyifli olmasının sebebi ise kendimle ilgili keşfettiğim ya da hissettiğim konularda aydınlanmam oldu. Yoksa tüm benliğinizi karşınıza alıp açık yüreklilikle eksiklerinizi görmek çok da keyifli değil :)