Pınar
@pinarorn
Takip Et
"Bir şeyi pek fazla istemek hiç de iyi değildir...Bazen insanın talihini bozar... Bir şeyi istemeli ama pek ileriye gitmemeliydi. "
Kitabı okudu
İnci
John Steinbeck
93 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
51 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kader
Haddini aşan her duygu zıttına dönüşür...👍🏼
2
Adem YEŞİL
Gerçekten çok doğru bir alıntı olmuş. 🙏👍
3