"Bir şeyi pek fazla istemek hiç de iyi değildir...Bazen insanın talihini bozar... Bir şeyi istemeli ama pek ileriye gitmemeliydi. "
··1 alıntı·
51 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Haddini aşan her duygu zıttına dönüşür...👍🏼
Gerçekten çok doğru bir alıntı olmuş. 🙏👍