İnsanın bazen görmesi için gözlerinin olmasına gerek yok ve hatta insanın kötülük yapması için de görmesine gerek yok...
Evrensel kabul edilen erdemler insanın özünde mi yer alır, yoksa toplumsal düzeni sağlamak adına davranışları çevreleyen birer dış etken midir?