Aşk mı hastalık mı ?
Puan vermedi·68 syf.··
Beğendi
·
2020 20. kitabı
Bir kadının kendini tanımaya başladığı yaşlardan itibaren, bir adama karşı oluşmaya başlayan tutkusunu, aşkını, hayranlığını, mektup üzerinden anlatan bir eserdir. Bu duygular öyle derin öyle çaresiz bir şekilde anlatılıyor ki kendinizi kadının yerine koymadan edemiyorsunuz. Stefan Zweig'ın bu tarz bir konuyu bir kadının bakışından anlatması bana göre artı bir durum. Başka eserlerinde de kadınların iç dünyasına yönelik anlatımlarını da zaten görebiliyoruz. Geçmişten günümüze kadın şairlerin, ressamların, yazarların....vb erkekler kadar fazla olmamasının nedeni kadınlar üzerinde her daim toplumsal, kültürel baskıların yer almasıydı. Kadınların iç dünyaları merak edilmiyor, baskılanıyordu. O yıllarda yaşayan Zweig'in ise kadınların iç dünyasına dair bu eserleri yazması gerçekten takdir edilecek bir durumdur.
1000Kitap
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.