hayalimi yaşadığım bir kitaptı, insanlardan uzak doğaya yakın. belki de bir gün gerçek olur. toplumsal kavramlardan ve insansı duygulardan tamamen uzakta bir hayatı kurmak için verilen içsel mücedele , yazarımız burada ne demek istemiş. göl çok güzel gelsenize .. :)