10/10
·163 syf.··
2021 4. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2021 10:40
Kitap tek kelimeyle harikaydı ama çok garip bir şekilde baş karakterin içine kapanıklığı biraz boğdu beni garip hissettim niyeyse, onun dışında kitap harikaydı ve çok akıcıydı, elimden bırakamadım, her boş zamanımda okumak için can attım resmen. Sonunda çok üzüldüm ama kitabı bitirdiğimde yüzüme buruk bi gülümseme yayıldı. Kitabın anlatımı da harikaydı, bi ara tekrar okumak istiyorum bazı kısımları...
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.