·594 syf.····Okunma: 16 Ocak 2021 18:35 Henüz bitirdiğim kitap ile ilgili düşüncelerimi hemen paylaşmak istedim. İçimde hem büyük bir mutluluk hem de hüzün var çünkü serinin son kitabına geçeceğim. Harry Potter evrenine veda edeceğim için o kadar üzgünüm ki anlatamam. Öncelikle teşekkürün en büyüğünü herhalde Rowling hak ediyor çünkü o olmasaydı böyle bir eser serisi ortaya çıkmazdı ve bizler de bu dünyayla hiç tanışmamış olurduk. Okumayanlar için tek söyleyebileceğim söz ise okuyun neyi bekliyorsunuz? Karşınızda kendinizi kaptırıp gideceğiniz büyük bir dünya var içine dalmak ve orada kaybolmak için neyi bekliyorsunuz ? Ahh çok güzeldi başka ne diyebilirim...