Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2021 17:45 Sünnet kadına özgü degil ki .içimin parçalandığını hissettim bi an o aciyi yasamak ne kadar uzun sürdüyse benim de kitabi firlatmak istegim bi o kadar tersiydi.Canım yandi nefesim tikandi bi an ne zaman bitecek çok acımıştır hiç bir anestezik ilaç kullanmadan her kesi darbesinde dedim.Ne gerek vardi ki bu kadar vahsice savunmasiz bi isleme. her sayfasinda ayri bi üzüldüm dagildim bit artik dedikce yeni bi aciyla karsilasmak ve en kötüsü de gercek oldugunu bilmek bi yerlerde bu aciyi yasamis binlerce kadin var hala yasayanlarda vardir illaki. Insana insan yapardi en büyük zülmü :/ sirf renkleri dinleri farkli diye. siyahin üstünlügu yok beyazdan.ve beyaza en çok yakısan siyah iken üstelik..