·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Temmuz 2019 00:00 Sanırım, Bir Dünyayı Okumanın Yanı Sıra; Elimde Tuttuğum Sayfaların Kıymetini de Hissettiren Bir Eser. Sadece Kendisinin Değil, Haberimin dahi olmadığı sayfalara karşı sıcaklık Hissettim. "Belki de İnsanların Beğeni Psikolojisinden veya Sürü Psikolojisi'nden etkilendin" diyebilirsiniz. Ama bu kitabı okuduğum zaman, insanların bu kitap hakkındaki düşüncelerinden haberim yoktu. Kapağı hoşuma gittiği için almıştım açıkçası. Ama Sonra... İşte, bu şekilde tanıştım kitap ile. Ve başka diğerleri ile de tanışmama ön ayak oldu...
Kitabı okurken, Sadece bir Kitap Olarak Değil, "Kitaplar" olarak okuyun.
Şimdiden İyi Okumalar...