·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2021 20:26 Hayatımızın her anına rehberlik edecek muhteşem ötesi bir kitap...Kitap gençlerle başbaşa demiş ama kendimi bile genç hissederek ve genclerin yerine kendimi koyarak okudum ve güzel nasihatler edindim. Üzüldüğüm tek nokta ise kitabın kısa olmasıydı malesef...