·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2021 21:16 Pek yorum yapmayı beceremem ama bu kitap bana iki kardeşin gözünden bir kasabayı resmen yaşattı. Irkçılığın halen devam etmesi de ayrıca üzdü. O günlerden bu günlere pek de bir şey değişmese gerek. Çocukların ne kadar kötü koşullarda büyümek zorunda olması,sırf siyahi olduğu için berbat şeylere maruz kalınması.Mutlaka okumalısınız sizi derinden sarsacak bu kitap.