Puan vermedi·110 syf.····Okunma: 17 Ocak 2021 00:31 Kitabın başlangıç cümlesi gayet dikkat çekici ve akılda kalıcı.Çoğu insana ben şuan “yabancı”romanını okuyorum dediğinizde size hemen başlangıç cümlesini söylüyorlar.Dili ilk başta biraz sıkıcı gelsede romanı okudukça baş karaktere kendinizi daha yakın bulmaya başlıyorsunuz.Karakterin yaşama bakışı ve kitabın sonlarına doğru yaşadığı hayatı irdeleyişini keyifle okuyorsunuz.İyi okumalar..