Santiago çok şanslı . Kendi 'kişisel menkıbesini' biliyor ve peşinden gidiyordu...
Oysa yeryüzü ' kişisel menkıbesini ' bilmeyenlerle dolu.
Insanoğlu ; nehirlerin, denizlerin, sonsuz okyanusların, derinliğine indiği kadar kendi içinin derinliklerine inmemiştir.