Kendiniz için yıllar sonrasına zaman kapsülü niteliğinde bir mektup bıraktınız mı? Bilinmeyen bir kadın ya da bilinmeyen bir adam olabildiniz mi? Asıl değerin, bilinen ve alışılmış doluluklarda değil, bilinmeyen ve tarif edilemeyen boşluklarda olduğunu anlayabildiniz mi? İşte böyle bir kitap.. Başlarda sıkıcı gelecektir, hatta benim gibi okumayı bırakmak isteyebilirsiniz..Ortalara doğru gelince merak duygusu hep üst seviyededir ve bu yüzden kitap bitinceye kadar bırakmak istemiyoruz.. Bütün hayatlar ve tabloların en güzel halinin herkese nasip olmasını isterim.
Huzurlu okumalar...