KÜÇÜK PRENSES
@oykudemir · 5yıl
Takip Et
Pembe Kuşa Ne Oldu
10/10
·
64 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2021 8. kitabı
Çok güzel, tek bir sorun var. Benim kitabımın sonunda “KUM KALELER” bölümü tekrar var. ( Ve “ ŞAKACI GÜNEŞ” bölümü...) Onun dışında kitap çok güzel. Herkese öneririm.
Hikaye
Pembe Kuşa Ne Oldu
Sevim Ak · Can Yayınları · 2016
198 okunma
7 beğeni
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap