·399 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2019 22:43 Stephen King'le ilk tanıştığım kitaptı.
Hala ara ara aklıma gelen bir Gage var ki hem minik hem ürkütücü...
Kitapta sevdiğim bircok nokta var akıcılığı,merak unsuru ve ben olsaydım ne yapardım diye sürekli kendimi sorgulatması.
Korku alanında iyi bir isim olan King icin bu kitabinda kimi okurlar beklenti altında dese de ben etkilendim ve severek okudum; bence okunmaya yakısır bir kitap.
Ah Gage ah...