·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Eylül 2013 01:43 Lise yıllarımda bir solukta okuduğum tek vampir kitabı. O dönem için arkadaşlık, aşk ve heyecan duygularını fazlasıyla hissettiren bir kitaptı. Eğer lise çağlarındaysanız belki sizinde hoşunuza gidebilir.