Bu kitabı da ilk ortaokulda okumuştum sanırım. Küçüktüm pek bir şey anlamamışım ama yine de çok etkilenmiştim. Umarım bir gün yine okurum ama nedense aynı kitabı okumak beni hep korkutuyor sanırım bir daha okumayacağım. İyi günler
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma