Puan vermedi·344 syf.··
2021 4. kitabı
Fantastik kitaplar okumayı çok seviyorum ve birçok insanın yorumuna güvenerek aldım bu kitabı. Ve güvenmem iyi olmuş çünkü kitabı sevdim Kitabın sonunda Egmun'a gıcık oldum boğazlayasım geldi umarım 2. Kitapta olmaz. Prens Aldrik'i sevdim ve en sevdiğim karakter de o sanırım. Ana karakter Vhalla'yı ise genel olarak sevdim ama bazen kararları beni sinir etti. Genel itibari ile kitabı sevdim ve tavsiye ederim:) "Mahkûm, Doğu ve Batı'nın birlikte çalışamamasının çok üzücü olduğunu söylemişti. Demişti ki: 'Ateşin yaşamak için havaya ihtiyacı var. Hava ateşi güçlendirip tek başına olacağından daha parlak ve sıcak olmasını sağlar. Ama çok fazla hava ateşi tamamen öldürür, aynen çok fazla alevin tüm havayı tüketeceği gibi. Birlikte tek başlarına olduklarından çok daha güçlülerdir ama birbirlerinin varlığını aynı derece tehlikeye atarlar."
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.