Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2021 22:26 Aziz Nesin'den harika bir kitap daha. Hemen her şeyi eleştirebilmesi ve bunu yaparken mizahi bir dil kullanması kitabı daha da güzelleştiriyor. Anne babalara, öğretmenlere kesinlikle öneririm. Çocuğun gözünden yetişkin dünyası, yetişkinlerin kendisiyle çelişmesi genel olarak işlenen konu.Çocuklara yazılmış gibi bir başlığı var fakat içerik yetişkinlere daha çok. Okurken gülerek okuyorsunuz, bu çok hoş:) Aziz Nesin'le tanışmayanlar, bence tanışmalısınız.