9/10
·32 syf.··
Beğendi
·
2021 15. kitabı
Güzel ve öğretici bir kitaptı. Çizimler çok iyiydi fakat bazılarından küçük çocuklar ürkebilir diye düşünüyorum. Öfkemizin bizi nasıl ele geçirdiğinden ve etrafımıza, kendimize nasıl zarar verdiğimizden bahsediyor. Öfkemizle başa çıkmanın yollarını bu hikayeyle beğenerek okumuş oldum.
Semih'in ÖfkesiSangeeta Bhadra · KVA Çocuk · 20176 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.