Doktor Frankenstein ve bilimin büyüsüne kapılıp yarattığı iblisin intikam dolu hikayesini okuyoruz kitapta.
Korku kitabı gibi görünsede dram yüklü bir hikaye. İyi olma potansiyelinin dışlanma ve hor görülmeyle nasıl yok edildiği ve farklı olmanın kötü olmak anlamina mı geldiği yaratığın gözünden çok güzel anlatılmış. Okurken yaratığa mı acıyayım yoksa doktora mı diye arada kalabilirsiniz.
Severek okuduğum bir klasikti. Okumanızı tavsiye ederim...