·112 syf.····Okunma: 19 Ocak 2021 22:14 Türk edebiyatının ilk romanlarından biri olması nedeniyle değerli bir kitap olabilir. Ama diğer Türk ve ya yabancı klasiklerinin yanında çok sönük kalan bir kitap bence. Kitapta bir fikirsel derinlik bulamadım. Yazar Kitapta ayağındaki bir hastalıktan dolayı bir ayağını kaybetme ihtimali ile karşı karşıya kalan bir hastanın yaşadığı olumsuz duyguların sebep olduğu depresif ruh halini işlemiş. Bir romanın hissettirdiği okuyucuyu hikayeye dahil etme ve okuyucunun kendi kaptırma özelliklerinden çok uzaktı.