·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2021 00:27 Kısa ve gerçekten öz bir kitap. 2 kısımdan oluşan kitabımız bize kişisel düşünceler katmayı da hedefliyor. Araştırırken konusunu felsefe olarak görmüştüm, ama "Mutlu Yaşam Üzerine" kısmını okurken felsefeden çok kişisel gelişim gibiydi bence. Türklere özgü bir anlatım dili olmayınca başta okurken biraz düşündürdü. Haz açık ve net anlaşılıyor, fakat erdem? Erdemin birden çok şey ifade ettiğini bu kitapta öğrendim. Okudukça güzel şeylere değindi, güzel konular ele aldı ve git gide daha çok hayatın içinden olan konulara değinip dikkatimi iyice çekti. Aradığınız bir hikayeyse bu kitabı seçmek sizin için yanlış olur. Ama size birşeyler katacak bir kitap arıyorsanız okumalısınız. İyi okumalar :)