·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2017 00:51 Yıllar önce okuduğum ve asla vazgeçemediğim bu kitap, kendi doğumumun ve yolculuğumun başlangıcıdır. Sinclairla, Demianla ve Hermann'ın daha nice dostuyla çıktığım bu yolculukta umarım kendime yol çizebilmişimdir.
Bu baş yapıtı okumamak için bir sebep göremiyorum. Gerek betimleme gerekse çözümlemeleriyle mükemmel. Asla pişman olmayacağınız ve sindire sindire okumanız gereken bir kitap. Şimdiden iyi okumalar :)