·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2021 09:41 Stefan Zweig'ın dört hikayeden oluşan kitabı bize acımayı, gerilimi, sevgiyi, tutkuyu ve vefayı anlatıyor. Bilindiği gibi Zweig büyük bir insan sever. Yaşadığı dönemin tüm zorluklarına, çevresini saran acılara rağmen kitaplarıyla omuz verdiği etik değerleri ayakta tutmaya çalışmış. Aslında kısa öykülerine baktığımız zaman insana gayet sıradan, günlük konularmış gibi geliyor. Fakat O'nu farklı kılan durum; yaşanan olayların, kaygıların, gerilim dolu anların, insan ruhu üzerindeki etkilerini tespit edip, bunları olağanüstü tahlil becerisi ile yazıya dökmesi sanırım.