Puan vermedi·133 syf.····Okunma: 07 Ocak 2021 13:46 -Daha önce Shakespeare'in dili ile tanışma fırsatım olmamıştı. Ayrıca tiyatro türünden de hiç kitap okumamıştım. İlk defa bir tiyatro eseri okuyacağımdan dolayı anlayamam diye korkarak başlamıştım kitaba. Karakterlerin az olması ve çevirinin güzelliği sayesinde hiç zorlanmadan okudum. Böylelikle bu eser ile unutulmaz bir ilk yaşamış oldum. Dili çok akıcıydı ve şiirsel bir şekilde yazılmış olması okurken çok keyif verdi.
-Herkes az çok Romeo ve Juliet'in hikayesini bilir. Birbirine düşman iki ailenin çocukları Romeo ve Juliet'in dillere desten aşkı ele alınıyor. Capuletler'de verilen bir davette birbirine vurulur bu iki genç ve hikayeleri başlar.
-Ben kitapta sadece iki şeyi sevmedim.
Romeo'nun Rosaline için aşk acısı çekerken birdenbire Juliet'e karşı büyük bir aşk duymasını ve Juliet'in evlenmek istemediği biri için babası Capulet'in kızına hakaretlerde bulunmasını...