·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2019 13:44 Warcross EN beğendiğim bilim kurgu kitabı olabilir. Hem çok sürükleyici hem çok eğlenceli bir kitaptı, okurken hiç sıkılmadım. Kurgusunun da çok iyi yapıldığını düşünüyorum. Ayrıca Tokyo'yu okumak çok güzeldi umarım bir gün gidebilirim^^