#okudumbitti
#mariomazzanti
#GördüğüneAslainanma
#414sayfa
Selam canlar. Mario Mazzanti'nin kitaplarını okumaya devam. Serinin bir kitabı olduğunu söylemişlerdi ama ilk kitapla hiç bir bağlantısı yok bu kitabın. Bir sonraki kitap öldürmek için mükemmel bir gün aslında serinin ikinci kitabı sanki. Onada başladım ve evet ilk maceradan üç yıl sonrasından ve aynı ekiple devam ediyor kitap. Neyse. Bitirince yorumlayacağım nasılsa.
Bu kitapla ilgili şunu söyleyebilirim. Ard arda işlenen cinayetlerin ürpertisi içinde mitoloji ve psikoanaliz konularından da sıkça bahsedilmesi kitaba çok güzel bir hava katmış. Algı nedir? Öz nedir? Benlik algısı derken neden bahsediyoruz.. Profesörlerin dersine girmeye var mısınız? Tüm bunları anlatırken yeni doğan bebek örneği vardı mesela. Müthiş. Üstelikte herkesin anlayabileceği kadar net bir anlatımı var.. Profesörlerin belli bir gün toplanıp psikoanalizle ilgili tartıştıklarını söylediği bir bölüm var ki ahhhh hep olmak istediğim bir ortam dedim. Acaip merak ettiğim bir alan insan psikolojisi. Neyse kısaca söylemek gerekirse ben ilk kitaptan daha çok sevdim bunu. Bakalım üçüncü kitapta beni neler bekliyor. Okuduğum kadarıyla pedefoli işlenecek gibi. Okuyup görelim o vakit