20'li yaşlarda ve hayalperest biriyseniz Ahmet Cemil karakterinde kendinizi bulacağınız kesin zira ben öyle hissettim sanki okurken ben Ahmet Cemil'dim. Onun yaptıkları hataları doğruları ne olursa olsun beni çok etkiledi ve gerçekten çok beğendiğim bir romandır Mai ve Siyah