·328 syf.····Okunma: 20 Ocak 2021 17:31 Güzel bi kitaptı ve neredeyse hiç sıkmadı, verdiği mesaj da harikaydı ama her karakter bir kere bile olsa beni uyuz etmeyi başardı ve göz devirmemi sağladı. Kitabın sıkıcı yanları, karakterlerin de gereksiz abartıları var, ama yine de geneline bakınca hoşuma giden bir kitap. İkinci kitabını da okumak isterdim ama galiba Türkiye de yokmuş ve buna biraz üzüldüm :(