·274 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2021 08:59 Başlarda sıkıldım ama sardı zamanla. Güzeldi yani ama biraz çocuk kitapları gibiydi. Yine de eğlenceli. En sıkıcı kitabın 1.kitap olduğunu söylüyorlar. Sıkıcı kitabı buysa diğer kitapları çok merak ediyorum...