·122 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2021 19:13 Kitabı okurken adeta hikayeyi yaşadım diyebilirim bazı cümleleri anlamak için bir kaç defa okuduğum da oldu ama severek bir çırpıda bitti kitap. Böyle bir zaman yolculuğu yapma heyecanı yaratmadı da değil. Kısa heyecanlı okunup bir çırpıda bitirebileceğiniz bir kitap.