10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2021 53. kitabı
Muhteşemdi. Gerçekten beğenerek okudum. Akıcı bir kitaptır. Hatta aralıklarla iki kez okudum diyebilirim keşke devamı olsa ya da seri olsaydı.
Son KurtarıcıH.D. Gordon · Kaldırım · 2014169 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.