Kitap çok güzel fakat devamı türkçeye neyazıkki basılmamış.bundan dolayı çok üzgünüm Kayden la olan çekimleri olayları bir vampir kitabından farklı hale getiriyor.
Eser klasik vampir kitaplarında ki içeriğin yazarın kendine has dokunuşlarıyla daha da güzelleştirdiği, içten, sıcak duygularla, açık, sade bir dille kaleme alındığı bir kitap olmuş. Kitabı okumaya başladığımda açıkcası çok hoşuma gitti ve kitap hakkında ki beklentilerim attığını söyleyebilirim. Ancak daha sonra çok sıradan bir hal almaya başladı. Kitap bitene kadar tekdüze bir şekilde devam etti ve hep bir şeyler olacakmış gibi bekletinle okudum ama istediğim patlama bir türlü gerçekleşmedi. Özellikle final istediğim gibi olmadı. Tamam bir seri kaleme alınıyor ama en azından bu kitapta birkaç olayın sonuçlanmasını beklerdim. Her şey bilinmezlikle dolu bir şekilde sonlanıyor ve açıkcası okuyucuları ikinci kitabı da alıp okumaya mecbur bırakıyor.
Son KurtarıcıH.D. Gordon · Kaldırım · 2014169 okunma
öncekile Merhaba, gerçekten sürükleyici bir kitap ama baş karakterimiz yani Alexa biraz kararsız. neyse çok uzatmiyacağım tavsiye ederim iyi okumalar...
Kitabın konusu iyiydi fakat en başta başladığı kadar heyecanlı devam etmemesi kitabın modunu düşürdü.Ayni zamanda başrol kızın kararsızlığı bir süre sonra sıktı.
Son KurtarıcıH.D. Gordon · Kaldırım · 2014169 okunma
Okulda can sıkıntısından okudum pek iyi değildi gerçeği söylemek gerekirse aslında konusu hoştu ama yazar işleyişini hoş yazmamış bu yüzden kitabın kalitesi düşmüş ana karakteri de sevemedim klasik Wattpad girl havası aldım
Son KurtarıcıH.D. Gordon · Kaldırım · 2014169 okunma