Eğer Virginia Woolf seviyorsanız ve durum hikayesi okumaya alışıksanız sıkıcı gelmeyecek kitap. Yorumları okuduktan sonra gözüm korkmuştu fakat aksine çok ama çok sevdim, bu biraz sevdiğiniz tarzla da alakalı. Woolf’un anlatımından edebi lezzeti en çok aldığım kitabı oldu. İnsan ilişkilerine dair tespitlerine ve gözlem gücüne hayran kaldım. Kendine ait bir oda ve Orlando kitaplarını okumuştum, en çok sevdiğim Deniz Feneri oldu. Sırada Mrs Dalloway var.