·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2021 22:22 Kitabı öncelikle edebi dili olarak ele alırsak, oldukça akıcı ve sürükleyici bir üsluba sahip. Konu hakkinda detaya girip okumak isteyenler adına büyüyü bozmak istemem o nedenle kısaca bahsetmek gerekirse; Bünyamin adlı karakterin babasının düşleyip de gezip görmediği, hayallerinde yaşadığı hayatı, oğlunun yaşaması için eline bir harita tutusturmasi ile basliyor. Son derece soyut kavramlara yer verilen okuru düş dünyalarında gezdiren, Bünyamin ile birlikte oradan oraya savrulan biz hayal gücümüzü son derece etkileyen bir kitap. Baska bir bölüme geçişinde konuyu nereden olaya bağlayacak diye merak uyandırıp nasıl kendine bağlayacağini iyi bilen bir yazar olduğu kanısındayım. Okumayan arkadaslar okuyunca ne dediğimi daha iyi anlayacaksınız. Simdiden iyi okumalar.